#wakacyjnyniezbędnik2015

14:22

Przyszło do nas upragnione, wyczekiwane, słoneczne lato!
Post jest odpowiedzią na konkurs u Nie-Matki Polki, odpowiedź potraktowałam jak pomysł na blogowy wpis.


Moje absolutne "must have" tego lata prezentuje się następująco :)
  • Na początek garść sezonowych owoców: truskawek, czereśni, poziomek, jagód lub po prostu kawałek arbuza ;) W duecie z blenderem i zielonymi dodatkami są orzeźwiającą dawką szczęścia :) 
  • Przewodniki turystyczne lub mapy. Nie ruszam bez nich na wakacyjną wycieczkę. Do szczęścia w te wakacje potrzebuję bieszczadzkiego opracowania.
  • Nerka, saszetka w kwiaty ułatwia mi zabieranie ze sobą tylko wyselekcjonowanych niezbędnych klamotów w trasę.
  • Nowy aparat Instax Mini 8 biały. Moje zabawkowe marzenie tego lata.
  • Nowe lakiery do paznokci. Każdego lata zaopatruje się w nowe kolory. Różowe i fuksjowe wracają do łask po zimowym leżakowaniu ;)
  • Wejściówka na warsztaty renowacji meblarsko-tapicerkich. To by była niesamowita przygoda wyjść z warsztatów z własnoręcznie odnowionym fotelem.
  • Bilet relacji Kraków-Sopot na weekendowy mini-wypad. Z plecakiem we dwoje w Pendolino ;)


... a tak poza konkursem wszystko co widać na zdjęciu jest mi również niezbędne w upalne, słoneczne dni :)



Kochani, dla Was - słonecznych i pięknych wrażeń tego lata. Odpoczynku i radości! :)

Asia.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Pendolino no way! Nie chce mieć nic wspólnego mieć z PKP od wczoraj

    OdpowiedzUsuń