Proste jak drut!

12:30

Witajcie!


Wpadłam na kilka chwil, żeby pokazać Wam  mój pierwszy(!) wytwór na drutach i zaprosić na Targi Rzeczy Fajnych. 
Szalik urodzinowy zrobiłam dla Ł. na drutach 7 mm., a wełnę znalazłam przy okazji wypadu do Krzeszowic, w jakiejś przypadkowej pasmanterii. Korzystałam z instrukcji i filmów Uli z bloga Sen Mai. Ula, wspaniale pokazuje i tłumaczy krok po kroku jak wykonać szalik.  Nie jest to trudne, skoro taki laik jak ja dał radę:))) Dziś już wiem, że na tym się nie skończy. Już planuję dla siebie kolejne wytwory, a później wyzywam na pojedynek SZYDEŁKO :))) 
Druty towarzyszyły mi wieczorami, przy oglądaniu serialu i w łóżku, tuż przed zaśnięciem :))) Na tyle połknęłam bakcyla, że po skończeniu szalika zabrakło mi ich bardzo! I pojawiła się myśl: hmmm, co ja teraz będę robić wieczorami :D


koszyk - White Loft

Mam świadomość, że wprawne oko dostrzeże pomyłki. Przy końcowej kontroli jakości wytknęłam sobie błędy, ale było za późno na prucie :)

aaa i chciałam Was zaprosić:

JoConcept po raz kolejny jest w zacnym gronie wystawców:))) 15 lutego w BAL/Wytwórnia  w Krakowie odbędą się Targi Rzeczy Fajnych. Wpadajcie w odwiedziny do nas na Ślusarską 9 (Zabłocie). Będzie nam bardzo miło jeśli się pojawicie:)))


Miłego dnia!

Jo.


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Brawo :))szalik cudny :))))))))))to moze teraz szlik dla siebie Kochana zrobisz:))??

    całusy i zapraszma do mnie na po remontowe efekty tak w wrersji szybkiej :)) ciekawa jestem opinii o tapecie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny szalik! Jeśli idzie o szydełko wg mnie prościej jest, bo jakoś drutów nie ogarniam... Chyba powinnam spróbować po prostu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No super, ja się za to zabrać nie mogę, brak mi cierpliwosci ;))
    Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow,fajowy szalik!!!Ja tam nie widzę żadnych "pomyłek" ;p Ciekawe co teraz wydziergasz?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi żal, że do Krakowa tak daleko...
    A szaliczek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie druty to czarna magia ;-) ale Tobie widzę, że idzie całkiem sprawie. Jak tylko znajdę chwilkę czasu to ja Cię na tych targach odwiedzę ;-). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń