Wiara w globalne ocieplenie

13:07


Oto on... zwykle przychodzi na przełomie lutego/marca w tym roku dopadł mnie wcześniej!


Diagnoza: Zimowy kryzys


Objawy: szukanie wiosny w okolicznych kwiaciarniach 

Lekarstwo: Hiacynty, goździki, tulipany

Uwierzyłam w globalne ocieplenie 
pojawiłam się w kwiaciarni
kupiłam zwiastuny

a tu masz!.... Przyszła.....
ZIMA!

"Szaroburość" tego świata przykrył biały puch
i zachciało mi się biegać :-D Czy to znaczy że kryzys zażegnany? 








*MISTRZ drugiego planu CHOINKA - tak, tak tradycyjnie do 2 lutego... stara się wytrwać, jest dzielna! 


Cytując bohatera Rejsu: "Nie umiem znaleźć dystansu" i nie kupować... choć zakup kwiatów miał zwiastować koniec zimy, dla mnie okazał się jej początkiem ;)) a to oznacza, że może jeszcze w tym sezonie poszusujemy na nartach? Byłoby wspaniale!

a Wy jakie macie sposoby na zimowe kryzysy? 

pozdrawiam, 
Joanna




You Might Also Like

0 komentarze